Specialista marketingu

Náplň práce:

  • Realizace marketingových aktivit.
  • Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu.
  • Analýza prodeje a monitoring trhu.
  • Vyhodnocování efektivity marketingových činností.
  • Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv, realizace Public Relations.
  • Komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů.
  • Marketingová podpora prodejců.
  • Vyhledávání příležitostí na trhu.
  • Schopnost získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech.
  • Spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů.
  • Prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací.
 

Co by Vám nemělo chybět:

  • Aj na velmi dobré úrovni (samostatný uživatel),
  • znalost práce na PC,
  • komunikativnost, systematičnost, ochotu učit se novým věcem,
  • samostatnost.
 

Co nabízíme:

  • zajímavou různorodou odbornou práci v příjemném pracovním prostředí
  • zázemí stabilní české společnosti
  • motivující ohodnocení 
  • zaškolení, možnost vzdělávání a odborného růstu 
 

Typ úvazku:

  • HPP